Sunday, March 1, 2009

Diep in de zee

Vannacht reed ik dus terug over de dijk van Enkhuizen naar Lelystad. Het was gezellig, het was later dan gepland, maar gelukkig vind ik het heerlijk om ’s nachts te rijden. Maar ik reed over de dijk en het was best helder. Toch zie je bijna geen water om je heen. Ik zag alleen een zwart gat, maar dat zie je ook als je op de snelweg rijd. Je merkt dat het anders is, maar ik kan het moeilijk beschrijven. Ik zat op een gegeven moment wel te denken; “Je zal toch met je auto afwijken, door de vangrail gaan en op de bodem van het IJsselmeer belanden.” En plotseling begon ik dit liedje te zingen:



Oke, ik weet het, het is een meer en geen zee, maar ik vond het wel typisch dat ik zo’n liedje in mijn hoofd krijg. Een beetje absurd eigenlijk. Het klinkt in ieder geval wel gezellig zo op de zeebodem. :P

3 comments:

Simone said...

Die dijk is eng haha, die andere is veel leuker wordt ook ook bijna nooit bekeurd :)

Maar dat liedje is tof :)

BadBunny said...

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Vrolijk zingende voort zeil je de dijk af, zo het water in en blub je langzaam naar beneden en gewoon vrolijk door blijven zingen!

Sanne Scholte said...

hahaha komisch... en dubbel, je hoeft in Nederland niet eens nat te worden om op de bodem van de zee te zijn ;-)

Het was weer gezellie meid! Zal ik komend weekend bij jou komen buurten?

-x-
Sanne