Tuesday, March 10, 2009

Infraroodcabine


Aangezien ik misschien wel in de drukste week van het jaar zit qua school, ben ik aan het eind van de dag vaak flink moe. Gek laat ik me niet maken, ik weet al dat het gevraagde werk teveel is voor de tijd die ik heb. Dat scheelt enorm, want dan hoef je je al niet meer druk te maken. Toch heb ik doordeweeks dan wel een momentje van ontspanning nodig. En daar hebben we een infraroodcabine voor. Elke avond als ik in Leek ben, ga ik even relaxed tot mezelf komen in de infraroodcabine. Even een momentje voor rust. Zo kom ik al op slaaptemperatuur en dan kruip ik daarna lekker mijn bedje in. Elke dag verheug ik me daar op.

6 comments:

BadBunny said...

..en die "ontspanning" vind ik in paardrijden. Het is dan wel op een wat actievere wijze, maar zo'n moment voor jezelf om helemaal te ontladen is heerlijk!

Sanne Scholte said...

dat lijkt me heerlijk...luxe hoor :D geniet ervan!

Nance said...

Klinkt wel heel erg lekker!

The world according to El said...

Ooooh heerlijk, ik wil ook

Anonymous said...

lekker he zo'n sauna.
ik ga er altijd na het sporten even in. heerlijk is dat.

Mark said...

Heerlijk om in zo'n cabine te zitten. Ik voel me daarna stukke beter!