Sunday, March 8, 2009

Psychologie Magazine


Eigenlijk had ik niet echt een tijdschrift wat ik heel graag lees. Er zijn veel vrouwenbladen die ik best leuk vind om door te bladeren, maar om ze nu in de winkel te kopen? Maar nu heb ik het juiste tijdschrift voor mijzelf gevonden: Psychologie magazine. Ik heb altijd wel interesse gehad in psychologie. Ik vind hoe mensen reageren, denken, voelen, enz. in bepaalde situaties een heel interessant onderwerp. Ik heb jaren geleden ook wel eens een soortgelijk blad gekocht, je leert er gewoon veel van en ga ik het fenomeen mens misschien een beetje begrijpen. (eugh, wat klinkt dat saai en irreeel) Dus nu ga ik elke maand naar de winkel, investeer wat geld en daarna word ik tijdens het lezen vanzelf wijzer (en misschien slimmer). Wat een simpel tijdschrift al niet kan doen.

1 comment:

Sanne Scholte said...

geen opleiding meer nodig joh ;-)