Monday, March 9, 2009

Bike back


Om niet altijd de brenger van slecht nieuws te zijn, moet ik natuurlijk ook positieve ervaringen toe vertrouwen aan mijn blog. Vorige week veel reactie gehad op mijn blog ‘Fiets foetsie’, vandaar maar even het vervolg. Vanmorgen dacht ik; Toch nog een keer zoeken. En ja hoor, daar staat die, alsof er niets mee gebeurd is. Netjes in het fietsenrek, slot om de fiets, alles zit er nog aan. Alleen was 1 snelbinder geknapt, verdacht. Maar inmiddels begin ik ernstig aan mezelf te twijfelen. Heb ik mijn fiets dan echt over het hoofd gezien? Hij stond er zo rustig bij, kon totaal niet aan hem merken dat hij iets heftigs heeft meegemaakt, haha. Maar goed, ik ben blij, my bike is back.

2 comments:

Sanne Scholte said...

Dat is nog eens goed nieuws...haha wel vaag...maar hopen dat ie niet weer kwijtraakt!

Geniet van jullie reunie ;-)

Smitsky said...

Naaaaah, zei ik het niet afgelopen weekend? Die staat straks ergen en dan kijkt ie je aan zo van, waar bleef je nou???

Mooi dat ie terug is!