Tuesday, March 17, 2009

Geluidsoverlast


Sinds een paar weken zijn ze bij mijn ouders bezig met verbouwen. Er wordt een kamer en een serre aangebouwd. Dit levert een hoop troep en herrie op. We kijken achter in de woonkamer nu tegen een prachtig houten wandje aan. De eerste dag dat die er stond rook het ook echt naar hout in de woonkamer. Vorige week hebben ze de muur eruit gesloopt. Wat een kabaal! Als je nog op bed ligt of met school bezig wil, wordt je stapelgek van het geluid. Mijn moeder en ik zaten vorige week aan de eettafel een broodje te eten en we konden alleen maar naar elkaar gebaren. Mijn moeder is vorige week ook gek geworden van het geluid, dus nu probeert mijn vader rekening te houden met haar door alleen herrie te produceren als ze naar het werk is. Vandaag dus! Helaas had hij niet kunnen bedenken dat ik thuis zou zijn, dus ik ben gevlucht. Ik heb onderdak gezocht bij de buren van mijn ouders. Laten we hopen dat die geluidsoverlast gauw ophoudt. :D

1 comment:

The world according to El said...

Oh je kunt gek worden van dat eentonige geluid maar je zult zien als het resultaat prachtig is ben je dat allemaal zo weer vergeten