Thursday, March 5, 2009

Fiets foetsie


Van de week vertelde ik al over het feit dat ik steeds de bus mis deze week. Dat komt ook, omdat ik me nu per stadsbus moet verplaatsen i.p.v. fiets. Mijn fiets is namelijk zoek. Er staan heel veel fietsen op het station in Groningen en ik zet hem altijd op ongeveer dezelfde plek. Alleen afgelopen maandag kwam ik op die plek en toen was mijn fiets foetsie. Ik ben werkelijk 10x langs die plek gelopen, maar fiets is nog niet verschenen. Dus ik denk dat die ‘geleend’ is. Best balen, want dit kost mij geld.

3 comments:

Blondie Power said...

kon je niet een andere lenen? Ik bedoel.. je moet hem niet stelen als die op slot staat, maar eentje die niet op slot, gewoon lenen...

MissNonsens said...

Dat is balen dat je fiets dan ineens weg is zeg! Succes met zoeken.

Simone said...

fiets foetsie? Hoe krijg je het voor elkaar ik heb een hele slechte fiets al bijna een half jaar in de tuin staan, maar wordt maar niet mee genomen.

misschien moet je die maar overnemen dan, niemand wil hem :)