Friday, March 6, 2009

Verslaafd aan thee?


Er is voor mij (bijna) niets zo prettig als het drinken van thee. Elke ochtend als ik wakker word, mag ik graag een pot thee drinken (alleen als ik 's morgens vrij ben dan) en elke avond rond koffietijd drink ik ook weer een pot thee. Daarnaast vaak ook nog als ik 's middags uit school kom. Oftewel, het is bijna altijd theetijd voor mij. Wie bij mij thuis is geweest heeft ook gezien dat ik veel soorten thee heb staan. Vaak weten ze dan nog niet eens wat er nog in de kast ligt. Ik denk dat ik 40 tot 50 soorten thee heb. Ik heb namelijk ook nog geen theesoort gevonden die ik niet lust. Als er op de reclame weer een nieuwe soort wordt geintroduceerd, neem ik die het liefst gelijk de volgende keer mee, zodat ik die kan proeven. Noemen ze dat verslaafd? :P

3 comments:

The world according to El said...

Ja dat noemen ze verslaafd ;-) ik ben zelf ook een enorme thee drinker maar ik lust lang niet alles, eigenlijk maar een paar soorten ach ja, smaken verschillen

BadBunny said...

Nou, dan heb je inderdaad een behoorlijke verzameling. Ik vond mezelf al aardig op dreef met 10 verschillende soorten...

Sanne Scholte said...

zo he, wist niet dat je er zoveel had, duik ook niet je kasten in haha :D

Ik drink alleen 's ochtends op het werk thee, dat is genoeg, jij ja jij bent echt verslaaf hihi ;-)

Lekker toch!