Monday, December 8, 2008

Vecht voor je recht


Bij mij stond vandaag in het teken van rechtvaardigheid. Verschillende malen heb ik gevochten voor mijn eigen recht. Altijd belangrijk toch? Vanmiddag ben ik op school elke keer van het kastje naar de muur gestuurd om een ad hoc roosterwijziging proberen op te lossen. Toch was dat niet zo makkelijk, uiteindelijk moet er gewoon overlegd worden. Dus dat zal nog even op zich laten wachten. Verder heb ik vanavond in de AH moeten vechten om mijn teveel betaalde 50 cent voor een zak middelgrote uien. Tja, 1,29 of 0,79 maakt toch echt verschil. Wat een gedoe, zeg! Gelukkig is dat uiteindelijk opgelost, nu het andere nog.

2 comments:

Smitsky said...

Tien van die zakken met uien is wel eff VIJF eurietjes he?

Anonymous said...

haha ze bedonderen je waar je bij staat als je niet oplettend genoeg bent.