Tuesday, December 30, 2008

Niets bijzonders


Lekker een dagje geen verplichtingen vandaag. Alhoewel, ik moest natuurlijk leren. Vanmorgen vertoonde ik heftig SOG (= studieontwijkend gedrag), maar vanmiddag heb ik wel wat kunnen doen. Toch heb ik ook een beetje van mijn dag genoten. Vooral dingen gedaan die ik leuk vind, dus me uitleven op mijn laptop en leuke films/series kijken vanaf mijn harddisk. Eindelijk weer eens tijd gehad om dit soort dingen te doen.

Morgenmiddag ga ik naar Zwolle, want daar vier ik Oud & Nieuw met vrienden. Ik besefte van de week dat ik in de laatste vijf jaar nog nooit thuis ben gebleven tijdens de jaarwisseling. Eigenlijk altijd zat ik in Zwolle, behalve vorig jaar vanwege het feit dat ik ziek was. Dus ik heb zin om weer ouderwets Oud & Nieuw te vieren. Morgen nog maar even een evaluatie-blog van afgelopen jaar.

No comments: