Saturday, December 6, 2008

Heerlijk avondje voorbij


Helaas, Sinterklaas is nu toch echt weg. We zijn nu net klaar, het heeft de hele avond geduurd. Eerst lekker gegeten. Daarna eerst een Sinterklaas-spel gespeeld. Dit kostte wat tijd en uiteindelijk hadden we maar een paar kadootjes uitgepakt. Er lag nog veel meer, om dan nog maar te zwijgen van de surprises en gedichten. Mijn moeder en ik hadden onze lootjes uitgewisseld, want zij had mij en ik had haar. Haar surprise, een Sinterklaas spellendoos, was het oplossen van memory en puzzels. Daarna mocht ik het pakje openen. Ook zat er een mooi gedicht bij. Wat ik uiteindelijk gekregen heb? De laatste cd van Il Divo, het boekje ‘Daar brak m’n hak’, oorbellen, 2 chocolade letter, strooigoed, cluedo spel van chocola, briefgeld van chocola, vloeibare oogschaduw en een memory van foto’s van mij en mijn familie. Leuk toch? Het was hartstikke gezellig, volgend jaar maar weer. En Sinterklaas, nog gefeliciteerd met uw verjaardag!

3 comments:

Maruti said...

Ja leuk is dat, die ouwe krijgt nooit wat :p......ach ja eigen belang het eerst hehehe

Gr Ma3uti

Anonymous said...

En dan vergeet je te vertellen wat voor surprise je zelf heb gemaakt.
Een cadeautje verborgen in een bol van chocolade met nootjes.
De chocolade heb ik natuurlijk net als de cadeautjes meegenomen.
Was inderdaad een leuke avond.
liefs

Sanne Scholte said...

oh dat klinkt gezellig!

Denk dat ik volgend jaar maar met jullie mee doe, haha ik geef me ter adoptie op ;P

Hier geen Sinterklaas gevierd, maar heb mezelf wel getrakteerd op een nieuw paar schoenen :D