Friday, December 5, 2008

Overal chaos


Op dit moment lijkt het alsof er een bom is ontploft in mijn huis. Ik kom net thuis, zie alles overhoop liggen en vraag me af hoe het zover heeft kunnen komen. Gedeeltelijk heeft het te maken met alle voorbereidingen van Sinterklaas. Daarnaast ben ik niet echt de meest opgeruimde persoon, dat helpt ook niet mee. Het is dus 1 grote chaos hier. Misschien ook wel in mijn hoofd, want ik nam vanmiddag de bus naar Urk, terwijl ik de bus naar Zwolle moest nemen. Ook niet echt handig! Gelukkig kwam ik daar heel snel achter, waardoor ik nog net op tijd was voor de goede bus.

2 comments:

Simone said...

haha urk is bij lange na geen zwolle inderdaad :).

nu toch maar eens tijd nemen om je huis op te ruimen dan :)

Sanne Scholte said...

ze zeggen weleens dat je huis een weerspiegeling is van wat er in je hoofd omgaat ;)

en troep/chaos, ach zolang je er zelf geen last van hebt is het prima toch ;)