Tuesday, December 30, 2008

High School Musical


Toch nog even wat kwijt vanavond. Al een tijdje had ik HSM1 en HSM2 op mijn harddisk staan. Ik was namelijk erg nieuwsgierig, nadat er zoveel kinderen (en volwassenen) deze film bejubelen. Daarnaast ben ik gek op films die uit de Disney-fabriek komen, hoe zoeter hoe beter. ;) Helaas heb ik nooit de tijd gehad om de films te kijken tot vandaag. Ik heb ze ook gelijk maar allebei achter elkaar gekeken. En ik moet zeggen, wat een heerlijke films. Wat een enthousiasme, vrolijkheid en geweldig leuke liedjes! Vanaf vandaag ben ik ook fan. Je gaat vanzelf dansen door de kamer en je humeur kan niet meer stuk. Volgens mij moet ik ook maar naar de musical in het theater, haha, nu eerst nog geld zoeken. Nee hoor, ik ga die films gewoon nog heel vaak kijken. En daarnaast, we hebben ook nog HSM3. Voorlopig blijft in mijn hoofd hangen: “We’re all in this together…”

2 comments:

Nance said...

Leuk zijn ze he? Wij gaan in februari naar de musical en ik verheug mij en nu al op! (de meiden ook hoor)

Sanne Scholte said...

Heerlijk vrolijk he :D Ik vond het ook erg leuk al kan ik me deel 2 niet herinneren, ook maar eens kijken ;-)