Monday, December 29, 2008

Drukte en gedoe


Het is al een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Voor de kerst heb ik het nog redelijk druk gehad en de laatste week had ik ook geen internet. Dan schiet het dus niet echt op om een blog te schrijven, maar voor het einde van het jaar zal ik toch nog een beetje mijn best doen.

Wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen tijd? Voor de kerstvakantie ben ik druk met school bezig geweest en Groningen hebben we nog even onveilig gemaakt. De dagen voor kerst heb ik voornamelijk gewerkt, daarnaast gewinkeld in Zwolle voor de laatste hand aan mijn kerstoutfit, uit eten geweest met mijn vrienden, verjaardag gehad en opgeruimd in huis. Eindelijk weer wat tijd gehad voor andere dingen.

Kerst was gezellig. Met kerstavond kwam mijn vriendin al en hebben we de hele avond zitten beppen. Ze bleef slapen, want volgende dag met de rest van de familie op naar Scheveningen om Tarzan te aanschouwen. Dat was overigens geweldig. ’s Avonds onderweg gezellig gegeten, want we gingen weer terug naar Leek. De volgende dag rustig aan gedaan, ’s middags uitgebreid gegeten en ’s avonds mocht ik weer aan het werk.

Oudjaar komt inmiddels steeds dichterbij. Afgelopen zaterdag had ik een lekker dagje voor mezelf, was ook erg lekker. Gisteravond aan het gourmet gezeten met de familie in mijn huis om vervolgens vandaag met mijn ouders even mijn oma’s te bezoeken. In ieder geval gaat de vakantie te snel, maar ik vermaak me prima. Toch is het tijd om nu even 2 dagen lekker voor mezelf te hebben...

No comments: