Monday, May 4, 2009

Vrijgezellig


Het weekend was erg super. Ik moest natuurlijk gewoon werken, maar dat mocht de pret niet drukken. Vrijdag heeft mijn vader mijn badkamer een beetje aangepast. Ik ergerde me altijd aan mijn badkamer. Mijn douchegordijn is vervangen door een douchescherm, mijn mengkraan door een thermostaatkraan en er is een rekje opgehangen om mijn shampoo’s fatsoenlijk op te bergen. Zelf heb ik nog wel wat ideeen, maar dat moet even beter uitgewerkt worden. We doen het stap voor stap.

Zaterdag had ik een vrijgezellenfeest, want ja, mijn vriendin gaat trouwen. Dat is wel een feestje waard, dus dat hebben we dan ook gedaan. Nadat we allemaal (14 dames) verzameld waren, hebben we haar overvallen. We hebben haar verkleed als theemuts en toen lekker even gegeten. Daarna gingen we naar een soort activiteitencentrum waar we zouden sumoworstelen en tokkelen. Daarnaast mocht onze vrijgezel nog over de touwbaan. Helaas is ze niet in het water gevallen. De helft deed niet mee, waaronder ik zelf, maar aanmoedigen en foto’s maken kan ik ook heel goed. De hele tijd werden wij (maar voornamelijk onze vrijgezel) gedrild door een sergeant. Tja, trouwen mag niet zomaar. Als afsluiting hebben we lekker gegeten. Tja, ze zijn ook nog uitgegaan in wat kroegjes, maar mijn wekker ging de volgende morgen gewoon weer vroeg voor het werk, dus ben maar huiswaarts gekeerd.

Helaas kwam ik toen gisteren tot de constatering dat ik gewoon weer naar school moest vandaag. Pfff… Aangezien er nog heel veel mensen zijn, zie je ook maar weinig mensen in de stad, in de bus, op school. Het is allemaal wat rustiger. Op naar de zomervakantie!

No comments: