Wednesday, May 13, 2009

Presenteren, te gek!


Vanmiddag zou ik samen met een klasgenoot een presentatie houden op de sportopleiding over logopedie. We vertellen dan hoe belangrijk een goede stem is en wat voor problemen er kunnen ontstaan. Verder ook tips en tops en praktische oefeningen. Van te voren had ik alleen wel een beetje een onzeker gevoel. Het was niet helemaal duidelijk wat ons te wachten stond en ik zag al helemaal een grote collegezaal vol met studenten voor me en dat leek me echt eng. Al snel werd duidelijk dat het maximaal 60 studenten konden zijn, die studenten konden namelijk kiezen of ze onze presentatie of een andere zouden volgen. Op eventueel 60 mensen waren onze oefeningen niet helemaal berekend. Maar goed, niks meer aan te doen. Dus daar stapten we het klaslokaal binnen (denkend en mijzelf motiverend: dit gaan we even doen) en daar zat een groep van ongeveer 25 studenten op ons te wachten. Na alles aangesloten te hebben, mochten we dan echt beginnen. Ik moet zeggen, het was super. Toen ik eenmaal begon met presenteren wilde ik dat het niet meer eindigde. Ik zat er zo lekker in. Dus ik ben hartstikke blij en ook wel een beetje trots dat ik het gedaan heb. ;)

2 comments:

The world according to El said...

Mag je ook trots op zijn, complimenten!!

Sanne Scholte said...

Goed joh, lekker he als het zo goed gaat! Je mag zeker trots op jezelf zijn!