Tuesday, May 26, 2009

Parijs achter de rug


Eindelijk begin ik dan weer te wennen aan de dagelijkse beslommeringen. Afgelopen zondagavond ben ik terug gekomen uit Parijs en het was heerlijk. Maar maandag gelijk weer naar school en dat viel vies tegen. Gelukkig hoef ik nog maar een paar weken tot de zomervakantie.

Een korte samenvatting van mijn Hemelvaartsweekend in Parijs? Mooie objecten, goed weer, onverwachte wendingen, gezellig, veel toeristen, lekker eten, leuke terrasjes, kunst en prachtige gebouwen. Genoeg dus om uitermate te genieten. Maar goed, inmiddels is het gewone leven weer aangebroken en lijkt het alweer eeuwen geleden dat ik in Parijs ben geweest. Zucht…

1 comment:

The world according to El said...

Zelf het gewone leven is zo gewoon niet als je maar om je heen kijkt. Succes met de laatste loodjes