Thursday, April 30, 2009

WTF OMG


Sorry mensen, maar ik kan niet anders dan vloeken op het moment. In 24 uur heb ik al 2 keer gedacht WTF. Wel voor 2 totaal verschillende gebeurtenissen. We beginnen maar met het goede nieuws. Gisteravond dus de kanjer van de Postcodeloterij gevallen in Emmeloord. Toen de postcode op werd genoemd, was ik helemaal verbaasd. Dat hadden we nog niet meegemaakt in onze schone polder. Ik geloof dat het bijna 40 miljoen euro was die ze mogen verdelen. Allemachtig, wat een hoop geld. Maar gefeliciteerd!

Verder zit ik me op dit moment vreselijk op te winden aan het feit dat er een gek is ingereden op het publiek in Apeldoorn die allemaal stonden te zwaaien naar onze Koninklijke familie. Ik weet dat zijn schuld nog niet bewezen is, maar het is mij allemaal te toevallig. In Apeldoorn, op de plek waar op dat moment onze Koningin met familie langs rijdt in hun bus, komt er een auto die op het publiek inrijdt. Dat klinkt toch niet geloofwaardig als toeval?

Tot nu toe kan ik niet anders concluderen dan dat het opzet was. En dat maakt me kwaad. Koninginnedag is onze nationale feestdag waar we allemaal trots zijn dat we een koninkrijk zijn. Wat bezielt je dan om zoiets te doen? De sfeer is verpest. Waarschijnlijk zullen ook gewonden deze ramp niet overleven. Dat is toch verschrikkelijk? En wat betekent dat voor volgend jaar? Ik word er echt een beetje chagrijnig van.

Nog maar even kijken wat ik ga doen vanmiddag, ben er echt een beetje van slag van. Wat een dag! :S

2 comments:

Simone said...

en wat dacht ie, met zijn swift in een bus?

en dan al die slachtoffers en inderdaad overledenen. verschrikkelijk

Anonymous said...

Bedankt voor de interessante informatie