Wednesday, April 29, 2009

Verrek, een handtekening


Ruim 2 weken geleden ben ik naar de musical Joseph geweest. Ik heb al sinds mijn eerste geziene musical de tic om een programmaboekje te kopen. Helaas waren de programmaboekjes op bij Joseph. Dus ik heb een betaling gedaan en ik moest een formulier invullen, dan zou het programmaboekje naar mij toe worden gestuurd. Terwijl ik sta te schrijven, zegt 1 van mijn ouders; He, Freek (hoofdrol in Joseph) signeert ook na de voorstelling. Dus ik zeg; Nou, dat is jammer, ik heb geen programmaboek wat gesigneerd kan worden. Zegt de mevrouw bij de shop; Nou, dan zet je toch op het formulier, graag gesigneerd, wie weet neemt hij de tijd om dat te doen. Dus onder het motto ‘wie niet waagt die niet wint’ heb ik dat op het formulier ingevuld.

Afgelopen maandag open ik mijn brievenbus en daar ligt een pakketje van Stage Entertainment. Ik was dat programmaboekje al lang vergeten, maar daar was die dan. Gelijk heb ik het programmaboekje uitgebreid gelezen en op mijn eetkamertafel gelegd. Vanmiddag was er een bepaalde lichtinval waardoor ik ineens wat raars zag op mijn programmaboekje. Ik denk; Het lijkt wel alsof iemand er op heeft getekend. Na het nader bekeken te hebben blijkt dat het de betreffende handtekening was. Ik heb me helemaal suf gelachen. Het was met een bijna lege pen gedaan en daardoor moeilijk zichtbaar, maar het staat er echt. Daar had ik dus echt niet op gerekend!

No comments: