Thursday, April 16, 2009

Changing my day


Afgelopen weken een beetje rustig geweest op mijn blog, maar het zijn weer hectische weken geweest en dan heb ik gewoon minder schrijfzin. Vandaag heb ik de drukte achter me gelaten en heb ik weer even tijd, dus ook voor een blog. De toetsweek is weer voorbij en nu is het afwachten wat de resultaten zijn. Ik ben wel erg relaxed geweest tijdens mijn toetsweek. Alles op mijn tijd en dat werkte fantastisch! Maar goed, nog 1 blok van 10 weken en dan zit het schooljaar er weer op.

Ik was dus vanmiddag lekker aan het genieten van mijn vrije tijd, toen ik ineens werd gebeld door mijn moeder. Mijn broer was in het ziekenhuis in Zwolle beland. Ongelukje tijdens de sportles, enkel geblesseerd. Er zijn foto’s gemaakt, daar kwam niets bijzonders naar boven, maar door de zwelling kon de arts niet zien of hij een scheur heeft of niet. Hij moet dus volgende week terug komen en voorlopig met zijn been omhoog zitten. Maar goed, ik heb dus een avondje vrij genomen van het werk en heb broerlief opgehaald uit het ziekenhuis in Zwolle. Het is wel zielig, want hij zou aan het eind van het seizoen stoppen met voetbal, maar daar is nu abrupt een einde aan gekomen.

Zo zie je maar, ineens kan er zomaar wat gebeuren. Maar goed, ik vind het niet erg. Ik heb toch niets bijzonders te doen tot maandag en dat voelt zo lekker! En over een week vakantie…

1 comment:

Sanne Scholte said...

Fijn dat je nog maar 1 blok hoeft, succes!

Aaah das vervelend, beterschap Gerrit!