Friday, January 2, 2009

Een goed begin is het halve werk


Gisteren het nieuwe jaar goed begonnen met een heerlijk verwenochtendje in Nieuweschans. Ik was niet helemaal fit en dat knapte me ontzettend op. Even in een jodiumhoudend bad massagestralen voelen en nog een heerlijke ervaring in de lavendelkamer. Klinkt dat allemaal een beetje zweverig? Nou, dat klopt wel, want ik zweefde in mijn gedachten zo naar mijn bed. Vanmorgen heb ik met mijn ouders, broer en vriendin een ontbijtje bij Van der Valk genuttigd. Was even om elkaar nieuwjaar te wensen. Het was heerlijk, ik heb de hele dag verder volgezeten. Vanavond heb ik veel groenten gegeten (voor mij steeds normaler, maar nog steeds wel een beetje ongewoon), dus hartstikke gezond. Dus eigenlijk ben ik het jaar heel positief begonnen. Laten we hopen dat ik dit door kan zetten.

No comments: